Βασικές Οδηγίες προς Επαγγελματίες

τηλεργασία
Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα τηλεργασίας του OnlineOffice ως ειδικός ή επαγγελματίας, σου δίνονται οι παρακάτω δυνατότητες:

1. Να δημιουργήσεις το δικό σου, προσωπικό λογαριασμό:

Από την αρχική σελίδα του www.onlineoffice.gr, κάνεις κλικ στο εικονίδιο “ΑΝΟΙΓΜΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ”, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

Στη συνέχεια θα χρειαστεί να συμπληρώσεις τη φόρμα εισόδου για επαγγελματίες. Αν δε διαθέτεις, και επιθυμείς να δημιουργήσεις το δικό σου OnlineOffice, θα πρέπει να συμπληρώσεις τη φόρμα εγγραφής, κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο πεδίο, όπως ακριβώς φαίνεται παρακάτω:

Έπειτα θα χρειαστεί να συμπληρώσεις όλα τα απαραίτητα πεδία με κόκκινο αστερίσκο:

Mόλις ολοκληρώσεις το αρχικό στάδιο εγγραφής, θα λάβεις ένα e-mail με τις κατάλληλες οδηγίες ενεργοποίησης του λογαριασμού σου. Οι διαχειριστές στη συνέχεια θα ελέγξουν το λογαριασμό σου και θα προχωρήσουν στην τελική έγκριση.

2. Να πραγματοποιείς συνεδρίες Οn-line:

Μόλις ανεβάσεις τη φωτογραφία σου και ολοκληρώσεις όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο προφίλ σου, είσαι έτοιμος να πραγματοποιήσεις On-Line συνεδρία με ήχο και εικόνα. Όταν πραγματοποιείς “είσοδο” στο λογαριασμό σου, μεταφέρεσαι αυτόματα στη σελίδα βιντεοκλήσης. Εάν θέλεις να μεταβείς στην αρχική σελίδα του προφίλ σου, κάνεις κλικ στο εικονίδιο “profile”, που βρίσκεται κάτω αριστερά:

3. Να ορίζεις πόσες μονάδες θα χρεώνεις ανά λεπτό συνομιλίας:

Μέσα από την κεντρική σελίδα του προφίλ σου, κάνεις κλικ στο εικονίδιο “Τιμές”, προκειμένου να διαμορφώσεις τη χρέωση σου (μονάδες/λεπτό) προς τον πελάτη:

Μόλις ορίσεις την επιθυμητή χρέωση για ιδιωτικές / ομαδικές συνεδρίες, είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις να εργάζεσαι:

Η πληρωμή σου θα ολοκληρώνεται αυτόματα, μετά το πέρας της εκάστοτε συνεδρίας.

4. Να δέχεσαι μηνύματα:

Με τη δυνατότητα αποστολής – λήψης μηνυμάτων, έχεις το δικό σου – αποκλειστικό τμήμα αλληλογραφίας – εντός OnlineOffice.gr, μέσα από το εικονικό περιβάλλον του γραφείου σου. Για να μεταβείς στην αλληλογραφία σου, πολύ απλά και εύκολα κάνεις κλικ στο εικονίδιο με το αντίστοιχο σύμβολο, το οποίο βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας:

Εκεί μπορείς να μεταβείς για να βλέπεις τα μηνύματα που λαμβάνεις από τους ενδιαφερόμενους πελάτες: